enflasyonemeklilikötvdövizakpchpmhp
DOLAR
32,1428
EURO
35,1369
ALTIN
2.472,73
BIST
10.158,63
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Samsun
Az Bulutlu
17°C
Samsun
17°C
Az Bulutlu
Perşembe Az Bulutlu
17°C
Cuma Az Bulutlu
19°C
Cumartesi Az Bulutlu
19°C
Pazar Parçalı Bulutlu
20°C

Mastercard, Valorant Champions Tour sponsorluğuyla e-spor desteğini sürdürüyor

Mastercard, Valorant Champions Tour sponsorluğuyla e-spor desteğini sürdürüyor
17.07.2023
2
A+
A-

Mastercard, dünyanın en hızlı büyüyen e-sporu Valorant için düzenlenecek “Valorant Champions Tour”a (VCT) sponsor olduğunu duyurdu. Dünyanın en büyük e-spor oyunu League of Legends’ın ilk küresel sponsoru da olan Mastercard, böylece Riot Games ile iş birliğine bir yenisini daha ekledi. Oyun ve e-spor sektöründeki büyümenin devam etmesi ve 2026’da yıllık hasılasının 325 milyar doları aşması bekleniyor.

Mastercard, e-spora olan desteğini Valorant Champions Tour (VCT) sponsorluğu ile genişletiyor. Katılımcıların Riot Games imzası taşıyan Valorant oyununda kazanan ekip olmak için mücadele edeceği turnuva sponsorluğu kapsamında Mastercard, dünyanın en iyi Valorant takımlarının Ağustos ayında Los Angeles’ta yarışacağı etkinlik serisini destekleyecek. 

Mastercard, 2018 yılında yine Riot Games imzası taşıyan, dünyanın en büyük e-sporu olan League of Legends’ın da ilk küresel sponsoru olmuştu. Devam eden bu iş birliği ve yeni VCT sponsorluğu ile Mastercard, tutku dolu yeni kitlelere e-spora ulaşma fırsatları yaratarak oyuncuların dijital deneyimlerini geliştirmelerine destek olmayı sürdürecek. 

2026’da 325 milyar dolarlık yıllık hasıla

Küresel bir fenomen haline gelen; yaş, cinsiyet, ırk ve kültür farkı gözetmeksizin herkesin katılım gösterebildiği oyun ve e-spor alanları günümüzde film ve müzik sektörlerinin toplamından daha fazla ciro elde ediyor. Özellikle Z jenerasyonunun yüzde 90’ı oyun tutkunları olarak karşımıza çıkıyor. Oyun ve e-spor sektörünün büyümesini sürdürerek 2026’da yıllık hasılasının 325 milyar doları aşması bekleniyor.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

sanalbasin.com üyesidir